no niin täällä ollaan taas.
Kuten otsikosta näkee tähän tulee nyt runoja.
Näitä saa kommentoida.
Kuka vaan
Näitä on sitten aikas paljon "ihan tiedoksi vain"
Nämä ovat aikajärjestyksessä

ANTTI TAPANI TUISKU-RUNO

Mä elän sua iäti palvoen.

Sun silmät on niin ihanat että taivaasta kokoajan tulee vettä.

Sä läpikotaisin suloisin oot oot.

Oon koko ajan punaisin kun kuudet sun silmät mua seinältäin tuijottaa.

Susta mä aika vähän tiedän.

7.6.2005.

SINULLE

Sinulle tahdon, mä kertoa sen.

Rakkaudesta sykkii sydämmeni

Sinua rakastan paljon.

Nimes on Petteri.

Sä et tiedä

4.2.2006

RUNO INDIKATIIVISTÄ

Miksei, ehkä joskus.

Milloin väärin teen?

Miksi vitussa pitäisi tietää:

Mikä on indikatiivi?

12.3.2006

SE MITÄ TAPAHTUI

Sä murhasit mun sydämen seitsemällä sanalla.

Lienetkö edes pahoillasi?

Mä kuolin kun sä tapoit mun sydämen.

Oletko ylpeä senkin paskiainen?

Ruma olet ja sen tiedän nyt.

19.3.2006


VÄÄRYYKSIÄ

Netissä näkee Hiviin kuolleita neitsyitä.

Toivon varmaa kuolemaa.

Tahdon erään tietyn nimmarin.

Oh vaan

21.3.2006

USKON

Uskon sattumiin.

Kaikenlaisiin.

Jos paperit sekaisin tahtoo olla.

Niin olkoon siis.

Mikäli jotain sattuu.

Se on enkelin tahto.

Enkelini.

1.4.2006

MAAILMAN EPÄTOIVO

Jos kuolen huomenna.

Olen tosi huono ihminen.

Maailma hukkuu epätoivoonsa.

Jos siis kuolen huomenna.

Testamenttaan kaiken vanhemmilleni.

Ja sitten kuolleena makaan arkun pohjalla.

Se ei pelota minua.

Koska olen niiin todella vahva.

Voittamaton.

2.4.2006

SITEETTÖMÄT KUUKAUTISET

Mulla on.

Kauniita metaforia mielessä.

Kuukautiset vailla sidettä.

Modernia runoutta päässä.

Elämä täynnä kaikkea.

Kauhea kauhea nälkä.

Nojuu.

Lumi.

4.4.2006

HARMAA LAUANTAI

Aamu harmaa.

Ei tee mieli nousta.

Noustessa tajuaa.

Ei tarvitse tehdä mitään tänään.

Ympyrä menee kiinni.

Kääpiö.

8.4.2006

MAHDOTON RAKKAUS

Tämä tunne- Rakkaudeksi kutsuttu.

Tappaa kun ei saa rakastaa.

Vaan joutuu kaiken salaamaan.

Suvi oi sä jos oisit toisin vastannut.

Suvi on körtti.

Vitte.

SYNKEETÄ

Tänään oli ihan liian.

Synkeätä.

Typerä minä.

En ymmärrän yhtikäs mitään.

Mua haukutaan ihan liikaa.

Oi pelasta mun olematon olemus.

Syökse ne yhdet kusipäät tuhoon.

Enkelini minä pyydän.

Kultaseni.

10.4.2006

HENKINEN KUOLLUT

Kaverini yritti.

Itseltään hengen riistää.

Olen.

Henkinen kuollut.

Ollut sittenkin.

Aina niin saatanan kaunis.

Olet sinä aina minun.

Pieni neiti enkeli.

Suvi.

11.4.2006

MUSTA PERJANTAI

Jeesus on kuollut.

Katson koko päivän paskaa telkusta.

Nauttisin jos näkisin sinun katseesi.

Olet Suvi ja särjit sydämeni.

Käärme.

14.4.2006

SYYSKYLMÄ SYDÄN

Suvi sinua vain.

Rakastin.

Sinun kanssasi aina.

Kun sut näin.

Mielessäni rakastelin.

Mutta.

Kun sinä tapoit sydämeni.

On mulla.

Aina.

Syyskylmä sydän.

25.4.2006

SYDÄMETÖN VASTAANOTTO

Suuvi mä sulta.

Sydämmettömään vastaanoton viestiini vain.

Sain.

Suvi.

Hanki elämä.

Salkkarit ei oo totta.

Mene elämästäni.

Kaunis.

26.4.2006


KAKOFONINEN LINNUNLAULU

Sen jälkeen mitä silloin

Tapahtui.

On sydämeni ollut riekaleina

Lunnossa kuuluu.

Sydämeni ääni.

Sehän tietysti on.

Kakofoninen linnunlaulu.

29.4.2006

SALAPERÄINEN NEITI OIKEA

Oot jossain mun tulevaisuudessa.

Olet minun aina.

Olet syntisen kaunis, osaat runoilla.

Sulla on suloiset silmät.

Voi kun tapaisin sun.

Oot mun.

Salaperäinen Neiti Oikea.

Suukko.

3.5.2006

RAKAS

Kulta.

Sua kaipaan.

Niin mieletön ikävä sun luo.

En voi vielä tulla takaisin.

Jos tuun, kaiken rikkoisin.

Enkelini.

5.6.2006
KAMALA KAIPUU

Kaipaan.

Kamalasti johonkin.

Pois tästä.

Kaikesta paskasta.

Joskus vaan on paska olo.

Niinku tänään.

Huokaus.

7.6.2006

SUVIKULTA

Mä rakastan sua.

Sä murhasit mun sielun ja sydämen!

Älä mua.

Unohda koskaan.

Mennyt!

8.6.2006

SUIHKUNRAIKAS ELÄMÄNI

Mun.

Elämäni.

On.

Aina.

Jotain.

Muuta.

Kuin.

Tulisi ajatelleeksi.

Elämäni.

Aina suihkunraikas.

Minä

111.6.2006

MUUSANI

Mun suloinen muusa.

Olet niin ihana.

Että runottaa koko ajan.

Ihanan kaunis.

Oi olematon.

Sä oot ihana.

Sulo.

13.6.2006

RIPPIJUHLAT ON OHI.

Kirkko oli.

Täynnä itkeviä.

Turisteja oman elämänsä.

Minäkin.

Liikutuin ja myönnän.

Sen nyt.

Ihanaa.

18.6.2006
KUN SITÄ EI OLE.

Aika.

Kun sä et mua hylkinyt.

Oli ihkua.

Mutta kun Romanssi sun viestiin.

Kuoli.

Kun sitä ei ole.

Niin se on poissa.

Sä oot kuollu mun silmissä.

Voi sinä.

Hyvää loppuelämää.

Muru.

20.6.2006

VOI MASENNUS

Voi masennus että olen.

Tällänen tyhmä.

Menen onneksi.

Huomenna ostaan.

Itselleni arvovaltaa.

21.6.2006
KUKAAN

Joku on sanonut jossain.

Joskus.

Mulle että olen.

Suloinen ja silti.

KUKAAN ei.

Jaksa muistaa mun.

Nimpparien päivämäärää.

Tyhmä mä.

Onni.

22.6.2006

(Aika hieno runo, omassa statuksessaan.)

Mä.

Oon kaunis.

Mä oon rohkea.

Mä oon ihana.

Mä oon uhkea.

Aina kun saan.

Rahaa.

Ja kuulen Anttia.

Menen Sekaisin.

Ittestäni

25.6.2006
PÄIVÄ JOLLOIN TEEN KAIKKEA

Mä en tiedä.

Miksi teen tätä.

Tää on varmaan.

Se mun juttu.

Mitä mä teen.

Kun siltä tuntuu.

Eli runoilen aina vain.

Voi saasta.

Idiootti.

30.6.2006
EN HALUA

Mä en halua.

Sua muistaa.

Kun me jo erottiin.

Sä olet.
Se mitä mä en voi.

Enää olla.

Voi Turku ja Lahti ja Vaasa.

Sun typeryyksien kanssa.

Sulla on valta.

Sä oot mun enkeli.

Ei.

10.7.2006

KESÄ
Tämä kesä on vain.

Kerran mut.

On aika kuuma.

Enkä tee melkee mitään.

Surkee.

12.7.2006
AKI NIKKISEN MUISTO

Aki.

Sä olet.

Paras ikinä.

Mut sä lähdit.

Ja sydämet särjit.

Kaikki rakasti sua.

Mäkin.

13.7.2006
SINÄ SULOINEN

En ole niin.

Ilkeä kuin sinä.

Mun tunteille.

Sinä petollisen kiihottava suloinen.

Sinä.

Voi

25.7.2006
TUNTEENI

Olen kirjoittanut.

Sinusta jo liikaa.

Näitä runontapasia.

Sinä et mun ole.

Mutten hyväksy sitä.

Sua.

3.8.2006
LAISKA SUNNUNTAI

En osaa olla.

Niinkuin toiset.

Ne mut täältä.

Koittaa poistaa.

Laiska sunnuntai on tää.

Sinä.

5.8.2006

ELÄMÄ

Elämä mua.

Päähän potkii.

En sitä.

Aina jaksaisi.

Kestää.

Pakko kuitenkin.

On vaan yrittää kestää.

Koulu

15.8.2006

PÄIVÄKIRJA

Ihmiset kirjottaa.

Päiväkirjaansa.

Menettämättömistä ja menetetyistä.

Neitsyyksistä.

Minä kirjoitan.

Sinusta.

18.8.2006

KAHDEN MINUUTIN IKUISUUS

Olen taas.

Ihastumassa ihmiseen joka mulla leikkisi vailla.

Tunteilla tunteita.

Jos tietäisi.

Tästä.

Tilanteesta omituisesta.

Rakastan mä vaan.

Aina ja iäti.

SUA.

23.8.2006

MINUN

Eräs jätkä mut lentoon saa.

Kun sen tyypin nään.

Taas uskon.

Elämä voittaa.

Hän tahtoo olla vapaa kukko.

Minä vapaa kana en häntä mielestäin saa.

Hän unissain pyörii ja mut sekaisin saa.

After all.

Elämä on ihanaa.

25.8.2006

KISSA ON VÄSYNYT

Sä olet poissa.

Ja mua väsyttää.

Ja kissa mua oudosti katto.

Tää on.

Tätä teinityttötappokamaa.

Kulta.

Palaa tähän sotkuiseen asuntoon.

Sua lemmin.

Mun.

18.9.2006
LUNEDI

Näen Koskelan koulussa.

Ja rakastan karmeasti.

Suutelen.

Halaan.

Rakastan.

22.9.2006
KULTANI

Kultani on ihana.

Mun kulta on Helsingissä.

Kultani saa vaikka syödä matoja mutta silti mä rakastan.

Sitä ihanaa.

Vaaleanruskeeta.

Poikaa jossa kaikki on perfect.

22.9.2006
MARTEDI

Mulla on yli-suuret rinnat.

Sulla on täysiruskeat hiiukset.

Mä selitellä en tätä osaa.

Sydämeni sua rakastaa.

Sä olet niin ihana.

Että mulla kihelmöi siellä niin.

Nenäskin on suloisempi.

Kuin normi ihmisen.

Olet mun aina.

Sä oot niin normia erikoisempi.

Että on vaikeeta.

Suloinen kulta.

23.9.2006
MERCOLEDI

Sinä herätät mussa.

Henkiin kokonaisen maailman.

Jossa ei ole muuta kuin.

Pervoutta.

Rivoutta.

Runoutta.

Rakkautta.

Niitä sä mussa herätät.

Vaikka en myönnä.

Sitäkään.

24.9.2006
IKÄVÄ

Madonna henkäilee radiossa.

Ja mulla on sua.

Elämää suurempi ikävä.

Sut viereeni tahdon.

Suudelmani ensimmäisen.

Sun kanssa kokea.

Sulle salaisuuteni kertoa.

Suhun neitsyyteni hyväästtellä.

Beibe oot ihana.

Rakkaus mut murhaa.

24.9.2006

GIOVEDI

Herään sumuiseen päivään.

Sua en missään näe.

Rakkaus.

En sua näe.

Sä oot suloinen.

Sä oot juuri se ihminen.

Johon rakastun aina uudestaan.

Mä haluan sinut siihen.

Ihmeeseen.

Rakkaudeksi kutsuttuun.

Meihin.

25.9.2006
VENERDI

Rakkaus loistaa taas.

Ihanasti mua katsoit.

Hymysi sulatti sydämeni.

Mua taas katso.

Juuri niinkuin tiistaina.

Kultaseni.

26.9.2006

SABATO

Kulti.

Katoit mua ruokalassa jotenki ihmeesti.

Durling.

Huny.

Mitä teet.

Haluan sinua.

Sillä tavalla.

Juuri niin kuin leffoissa.

Mun.

27.9.2006

DOMENICA

Ihana.

Sinun synonyymisi.

Kultaseni.

Näemme pirskeissäni.

Ja monta kertaa mun.

Päässäni niitä ennen.

Sua lemmin.

Niihin kumpa tulisit.

Hauskaa olisi.

28.9.2006
KIITOS

Voi Antti Tuisku kiitos.

Että nimmarisi sain.

Kun sitä koko pinnalla olosi.

Ajan halunnut vain o0on.

Sä oot hurmaava.

Mut hurmoksesta sekaisin.

Saat

Aivan ihanaa.

Sulla on täydellisyys verissä.

Rakastan.

Vain.

Fanina sua

8.10.2006

VOI KULTA

Kaipaus sattuu liikaa.

Sua mietin koko ajan.

Sitä mitä näin silloin.

En pahalla muistele.

Voi kult sua kaipaan paljon.

Nähdään.

22.10.2006

KUKKAAN KUKKAAN

Joku puhuu oulua radiossa.

Ja mun on sairas ikävä sua.

Sulla on ihan kaikki.

Rakastuminen satuttaa.

Kun tietää ettei voi.

Saada sitä ketä rakastaa.

Rakastuuminen.

29.10.2006
TYHJYYDEN ANATOMIA

Sinä et oo omain.

Vaikka voisit.

Olla.

On typerää tämä elämä.

Ilman.

Sua.

Sä olisit jos mun.

Sua rakastaisin.

Sen sulle joka päivä.

Sanoisin.

Oot ihana.

Mun kulta.

Päässäni.

5.11.2006
SINÄ

Olen tappanut sinut.

Rakkaudella jota et.

Huomaa.

Ois kivaa jos.

Mut huomaisit.

Muttei sitten.

Ihanaiseni.

8.11.2006
RAKAS, MUN OMANI AIN

Älä sano mitään.

Särjet muuten illuusioni.

Ja jos pyöriviin huhuihin uskot.

Särjet itsesi, sun maailmasi.

Tahdoon sut iäiseksi itselleni suudella.

Mutten uskalla.

Rakkauttani tunnustaa.

Sulle.

Omain ihan aina.

Mun oma.

Jos voisit.

Olla.

Oisin.

Ikionnellinen.

<3lla aina sun omasi.

Minä, ujo.

Rakas.

15.11.2006

JOTENKIN POHJATON OLO

Olet muuttunut.

Ihanaksi tunnistamattomaksi.

Massan osaksi.

Sen takia mulla.

On jotenkin.

Pohjaton olo.

Olit niin.

Kauan mun.

Kanssa päässäni.

Etten mä.

Sua voi.

Helpolla unohtaa.

Olet poissa.

Päästäni

23.11.2006

ei tämä ole viimeisin runoni, todellakaan.

mutta tää on viimeinen minkä mä silleen annan kommentoitavaksi tässä vaiheessa, kommentoikaa ihmiset ihmeessä!